Sider

fredag den 27. januar 2012

Shuma til kontrol

I dag har Shuma været til kontrol.
Hun har i løbet af de sidste dage været mere og mere sig selv, men stadig lidt træt/"groggy" i det. Jeg har håbet at det bare er medicin der har gjort det.

Dyrlægen tjekkede lymfekirtlerne rundt på kroppen af hende, de var som de skulle være.
Hendes hjerte løb som det skulle. Farven på hendes tandkød kom tilbage som det skulle, når hun trykkede på det, ja alt var som det skulle være. Hun skulle gerne være fit for fight igen, men jeg skulle selvfølgelig komme igen, hvis der blev noget. Pyhh, så kunne jeg ånde lettet op. Jeg har ikke turde træne med hende i denne uge, men dyrlægen mente at jeg bare kunne kører på, for fuld styrke igen, så Shuma får lov at stille til en for sjov  konkurrence i morgen. Zenta min mors sheltie skal også med. Det bliver hendes første stævne, så det bliver rigtig spændende. Der kommer mere om det, på et andet tidspunkt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar