Sider

lørdag den 21. januar 2012

Shumas fødselsdag

I dag er det 3 år siden at jeg var med til noget, som jeg sent vil glemme, nemlig Shumas fødsel.
Jeg kan slet ikke forstå at min lille hund allerede fylder 3 år, men tiden går jo rask afsted.
Dagen har ikke indeholdt den vilde fest, da vi i nat mistede en nær, nær ven af familien. Dog formåde min far, at komme og hjælpe med at lave strøm, så vi kunne få lys midt i vores byggerod. Jeg har simpelthen verdens bedste far og handymand! Tak far.

Nå men tilbage til fødselsdagsbarnet. Shuma har heldigvis vist interesse for hendes legetøj i dag, og virker en smule mere frisk end i de foregående dag. Så vi krydser fingere for at det går stille og roligt den rigtige vej. Tusind tak for alle jeres kommentarer her på bloggen og på facebook, det varmer. Jeg hader når mine hunde er syge, og jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste der har det sådan.

Det bliver dog ikke til et billede af hende fra i dag, da vejret har været en gang møg.
Tillykke til alle de fantastiske søskende og selvfølgelig til min helt egen og specielle Shuma <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar